الاعضاء

مرحبا اشتركو لو سمحتم واتركو تعليقاتكم اللطيفة

اهلا بكم في المدونة

اذكار للى يحب اكسبو الثواب دة

الخميس، 30 يونيو 2011

مطلوب 3 كاتبات

بسم الله الرحمان الرحيم فى البداية اقول لكم هاى صبايا كتير اشتقتلكم اسفة ما كتبت امبارح اخبار كتير والله كنت كتير مشغولة المهم


زى ما بتشوفو المدونة محتاجة 3 كاتبات والى تشوف فى نفسها الشروط الى جاية دى اتمنى تكتب اسمها بتعليق وتكتب لية شايفة نفسها تنفع كاتبة 

الشروط هى:
 1 تكون عندها مصادر كتير للاشياء المجانية والاخبار 

2 اكيد يعنى بتعرف تجيب اشياء مجانية ويفضل لو ببروسكىات كمان

3 وما تحط خبر فية صورة عليها لينك يعنى هى الى تعمل الصور بليييز

4 وياريت بردو لو بتعرف تحط لينك المدونة على الصورة

5 تكون معاها فى ستار دول اكتر من 500 درجة لو ال 500 

6 تكون نشيطة وتعى بنات للمدونة تعتبرها مدونتها

7 اتمنى ما اكون تقلت عليكم يا احلى بنات هعلن عن اسماء الكاتبات باذن الله يا عسلات فى اي يوم ههههه 

يلا شجعونى علشاننخلى مدونتنا احسن مدونة

هناك 13 تعليقًا:

  1. ممكن اكون كاتبه في مدونه بليز

    ردحذف
  2. طيب على الاقل اية اسمك فى ستار دول وعندك اية من الشروط واية مو اعندك يا قمر

    ردحذف
  3. موفقه حياتي الله يعينك راح تتعبي حتى تلاقي كاتبات نشيطين ومثل شروطك انا كانت عندي مدونة تعبوني مثلك بالضبط *_*

    ردحذف
  4. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  5. اسمي في ستاردول memomom
    اي عندي مصادر للاخبار بس الشي الوحيد الي ماعرفته كيف احط الصوره بالخبر بس

    ردحذف
  6. انا بدي بلييز لانو انا كان عندي مدونة وماكانت ناجحة جدا وكان بدي حد يكتب معي لانو بالمدرسة مش بكتب كتير والمهم انا دايما بيخطر ببالي انو اعملو مواضيع عن اشياء مخفية وانا بحبكم جدا ولذالك عايزة اكون معاكو ديما
    سلام
    على فكرة انا بسمة
    B.K.H1996

    ردحذف
  7. طيب اوكى يا بسمة انتى ومووم ابعتو رستالة او طلب صداقة ل dode_love_12
    او esraa_koke
    شوفو الى تعجبكم وابعتو طلب صداقة او رسالة فيها ايميلكم علشان اضيفكم لكاتبات المدونة

    ردحذف
  8. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  9. انا اقدر احط مجانا وكدة بس الصور لا مش بعرف احطها بس ممكن تعلمني

    ردحذف
  10. واقدر اصور بس عايزاكي تعلمني لما اصور واحط الصورة في الرسام واقصها ازاي احفظ اللي قصيته بس

    ردحذف
  11. حبيبتى تدوسى على اداه المربع الى يقص وبعدين

    ردحذف
  12. انا عايزة ابقي كاتبة اسمي في ستار دول salmahani1999

    ردحذف