الاعضاء

مرحبا اشتركو لو سمحتم واتركو تعليقاتكم اللطيفة

اهلا بكم في المدونة

اذكار للى يحب اكسبو الثواب دة

الأحد، 10 يوليو 2011

مسابقة اجمل مى دول

تحديث
بنات المسابقة راح تنتهى اليوم على الساعة 9 او 10 باليل يلا الى ما جهزت تجهز علشان امر عليكم واشوف االاسماء 
بنات لقيت المدونة نايمة جدا قلت اعمل مسابقة روعة تسالون نفسكم اية هى اقول :
اجمل مى دول فى المدونة شروط الاشتراك هى
1 تكون مشتركة فى المدونة
2 معاها 500 درجه على الاقل واقل من كدا ما ينفع
3 تالتا تفضل نشيطة طول فترة المسابقة وبعدها
كل الى عليكم انكم تكتبوا اسمكم بستاردول بالتعليقات بس الاول تزينو المى دول بتاعتكم على الاخر وتحطولها ميك اب حلو وتشيكوها وبعدها تشتركو والى هتفوز بالمركز الاول هتاخد هدية الفستان دة ب 2 كوين
اما بقى المركز التانى مش هننساها وهتاخد الفستان دة ب 5 كوين ان شاء اللة
اما التالت فهنقول اسمو بس ورابط جناحو ملحوظة التلاتة هينحط اسمهم ورباط جناحهم وصورة المى دول بتاعتهم يلا يا بنات المسابقة مستمرة يومين لتسجيل الاسم وبعدها هشوف الشروط مناسبة واقول اسماء العضوات الى اتقبلو بعدها نعمل تتصويت للاحلى اظن ان الفساتين تستاهل يلا تنشطو لان لو ما جانى على الاقل 2 تعليق لحد الغد هلغى المسابقة يا احلى بنات ♥

هناك 13 تعليقًا:

  1. انا بشترك اسمي بستار دول 1fafa1

    ردحذف
  2. انا بشترك اسمي بستاردوول lovelyroaa

    ردحذف
  3. انا بشترك اسمي في ستار دول salmahani1999

    ردحذف
  4. راح اشترك اسمي mone126

    ردحذف
  5. انا هشترك اسمي في ستاردولmarybarbie1234

    ردحذف
  6. وانا كمان بشترك واسمي EZESATIN

    ردحذف
  7. اناااا بشترك

    ردحذف
  8. اسمي MEMOMOM

    ردحذف
  9. انا بشترك
    اسمي rania-24

    ردحذف
  10. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  11. انا انشاء الله اشترك يا قمر و اسمى فى ستاردول noor98celeb

    ردحذف