الاعضاء

مرحبا اشتركو لو سمحتم واتركو تعليقاتكم اللطيفة

اهلا بكم في المدونة

اذكار للى يحب اكسبو الثواب دة

الخميس، 14 يوليو 2011

تقسيم المهمات

بنات جاتلى فكرة وهى تقسيم المهمات
اولا بسمة عليها الاخبار الجديدة كلها زى دمى جديدة او مسابقة فى ستاردول او اشياء زى كدا او حاجات جديدة نزلت 
تانيا سلمى عليها كل الاشياء المجانية والبروسكيات والاشياء المخفية كلها وانا ممكن اقولكم برسالة على مصادر معلومات للاخبار
تالتا مطلوب كاتبة تانية بدون اى شروط علشان محتاجالها اوى بس المهم تكون نشيكة ومهمتها الهوت بايز وفتيات الغلاف
اما انا فعليا المسابقات ومواضيع زى الابلاغ عن بنات وحشين او بنات مبدعين وعليا صور تعليمية عند الطلب كتغيير البروسكى او التصاميم او كدا يعنى اتمنى الفكرة تنال اعجابكم وبجد المرادى نفسى اشوف تعليقات

هناك 4 تعليقات:

  1. الفكرة جميلة وياريت تعمليها

    ردحذف
  2. ايوة ان شاء اللة يا قمر هنفزها لو لقيت قبول من الكاتبات انا ضامنة بسمة انها موافقةو بس لسة سلمى والكاتبة الى لسة ممكن اعينها

    ردحذف
  3. حرام عليكي انا مليش في البروكسيات والحاجات المجانية خلي بسمة مكاني وانا مكنها وكمان عشان الاخبار والحاجات دي سهلة لاني كاتبة في مدونة تانية

    ردحذف
  4. اهاااااااااااا طيب بصو كل واحد يكتب الى هو عايزة وخلاص

    ردحذف